Hopp til hovedinnhold

Frakt og levering

Hvor leverer vi?

Vi leverer kun til fastlands-Norge. Av sikkerhetsmessige hensyn leverer vi kun til den adresse som blir oppgitt under betalingsalternativene gjennom Klarna. Har du spørsmål om levering, kontakt kundeservice på ice@one2cel.no eller ta kontakt via telefon på 21 00 00 00. Mottaker av pakken må være den som henter ut pakken. Utleveringsstedet vil spørre om gyldig legitimasjon som sjekkes mot mottaker.  Er det ikke samsvar her kan ikke pakken leveres ut.

Ordreutsendelse

Vi sender ut ordre samme dag dersom ordre er registrert inn før kl 1400 og varen er på lager. Ordre som blir registrert etter kl 1400 blir sendt påfølgende arbeidsdag.

Leveringsmåte

Vi benytter Posten sin tjeneste Servicepakke for utlevering.

Det er ikke mulig for våre kunder å hente pakken på lager.

Fraktkostnader

Vi benytter Posten sine satser for frakt. Pris for frakt blir oppgitt før du bekrefter din bestilling til oss.

Pakkesporing

Leveringsbekreftelse med sporingsnummer til din pakke sendes til deg pr e-post når pakken sendes. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores.

Skade under transport
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres:

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Meld fra skriftlig til oss via ice@one2cel.no.
  • Når vi har registrert saken går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
  • Ta gjerne bilder av skaden for dokumentasjon.
  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til oss sammen med den forsendelsen som er skadet.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.

Problemer ved kreditering:
Har du mottatt kreditnota, men ingen penger?
Kontakt oss da på e-post (ice@one2cel.no).